יובל קאופמן עושה טוב לתרבות

מנוע התרבות החיפאי, יובל קאופמן, הרים בהתנדבות תכנית ברדיו קול נשר והסביבה שתוך זמן קצר הפכה ללהיט ברשת

עולם התרבות היה הראשון להיפגע ממשבר הקורונה והוא האחרון לחזור. מוסדות התרבות לא נפתחים ועובדיו מרגישים שקופים. עם התחושה הנוראית הזו הסתובב גם מנהל ביה"ס למוזיקה ומועדון הביט יובל קאופמן שחש על בשרו את השיתוק ובעיקר את מצוקת עובדיו והקולגות לעשייה, כאיש תקשורת בעברו ששנים לא חווה את טעם המיקרופון הוא חש שהנושא בוער בעצמותיו והחליט לעשות מעשה. הוא פנה לאבי לוי, שעבד עמו בעבר בתפקידים מגוונים ברדיו חיפה וכיום הוא הבעלים והמנהל של תחנת הרדיו האינטרנטית רדיו קול נשר והסביבה  והציע להרים בהתנדבות תוכנית רדיו שתקדם עסקים בתחום  המזון  והשתייה שפועלים בזמן הקורונה ובמקביל תשמש פה לכל אותם נפגעה בתחום התרבות והפנאי. כך, משבוע לשבוע ההד התקשורתי סביב התוכנית התחזק, אחותו איילה קאופמן העוסקת בשיווק דיגיטלי הצטרפה למיזם, ערכה וחתכה קטעים עבור המרואייינים שהפיצו הלאה, כמות הצפיות עלתה וכיום התוכנית הפכה להיות כלי ארצי עם מאזינים וצופים בכל הארץ וככזו שמקדמת תרבות בחיפה, נשר והסביבה וגם נותנת פתחון פה ומציפה בעיות ארציות.

יובל קאופמן ואבי לוי. עושים טוב. צילום עצמייובל קאופמן ואבי לוי. עושים טוב. צילום עצמי

יובל קאופמן, תומכים בתרבות החיפאית? 

ברור. התוכנית החלה ועודנה מיזם קהילתי שנועד לחזק את עולם התרבות, הפנאי והבילוי שנמצא בתקופה הקשה ביותר ולצד זאת לתת במה חינמית ולקדם את אלו שפתוחים וצפים מעל פני המים. לשמחתי הרבה, פעולות הקידום שעשינו לתוכנית יצרו הד סביבה והתוכנית זוכה להצלחה ארצית ונותנת גם במה לכאלו שקולם נשמע פחות. אני גאה להיות חלק  מגורם תקשורתי מקומי, גם אם קטן בממדיו שמקדם את התרבות המקומית החיפאית והצפונית ואת העסקים הקטנים כאן באזור ושהפך להיות כלי מבוקש לראיונות ארציים לקידום נושא התרבות. אני מאושר שאני יכול לתרום ולו במעט להעלאת קרנן של חיפה, נשר והסביבה ונמשיך לעשות הכל לקדם תרבות צפונית ועסקים קטנים. רדיו קול נשר והסביבה מייצג עבורי את  הדבר הבא בעולם התקשורת של רדיו אינטרטי המשלב לצד מוזיקה טובה גם תוכניות תוכן ומגוונות וסיוע ועזרה לקהילה.

 

למעטים בסביבה שעדיין לא הקשיבו לתכנית אז אלה הפרטים: 'עושים טוב עם יובל קאופמן' משודרת מידי יום שני בשעה 20:00-22:00 ברדיו קול נשר והסביבה. להאזנה ניתן להוריד בחינם אפליקציית רדיו קול נשר או להיכנס לדף הפייסבוק של רדיו קול נשר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות