תלמיד בישיבה התיכונית בקריית אתא התגלה כחולה. בית הספר נסגר וכלל המורים והתלמידים נשלחו לבידוד של שבוע ימים

תלמיד הישיבה התיכונית בקריית אתא התגלה חולה בקורונה, לאחר שקודם הוריו חלו. מאמש בית הספר נסגר וכל 400 התלמידים והמורים נשלחו לבידוד בן שבוע ימים, במהלכו יבוצעו בדיקות לתלמידים

אתמול התגלה כי אחד מתלמידי החטיבה בישיבה התיכונית בקריית אתא נמצא חיובי לנגיף קורונה. התלמיד נבדק לאחר שהוריו נמצאו חיוביים לנגיף. בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות בית הספר נסגר וצוותי משרד הבריאות מבצעים במהלך היום חקירה אפידמיולוגית במהלכה תקבע מידת החשיפה של התלמיד לצוותי ההוראה ולתלמידים נוספים בבית הספר.
ראש העיר, יעקב פרץ, פנה אתמול בערב למשרד הבריאות על מנת לערוך בדיקות לכלל תלמידי בית הספר ובמקביל נערכים במהלך היום עבודות חיטוי יסודיות בכל שטח בית הספר. בעיריית קריית אתא הוסיפו: "אנו קוראים לכלל הציבור להישמע להנחיות משרד הבריאות, להקפיד על חבישת מסכות ולשמור על היגיינה וריחוק ככל הניתן. נמשיך ונעדכן אתכם בהתפתחויות ככל שיידרש".

כאמור, כלל התלמידים בישיבה התיכונית, צוותי ההוראה והמנהלה, כ- 400 איש, יכנסו לבידוד עד לתאריך 21/6 (כולל). בהתאם לדרישת ראש העיר יערכו בדיקות לכל תלמידי ומורי בית הספר. הבדיקות יערכו באמצעות קופות החולים אליהם שייכים הנבדקים. רשימות הועברו לקופות החולים. על פי הנחיות משרד הבריאות משפחות התלמידים והמורים אינם מחויבים בשלב זה בבידוד, אלא אם יפתחו סימפטומים ובהתאם לתוצאות הבדיקות שיערכו בימים הקרובים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות