צפו: ראש עיריית קריית ביאליק פונה למשרד החינוך: "אפשרו לנו לקיים עבור השמיניסטים את מסיבות הסיום שלהם. אנחנו ראשי העיר נדאג שישמרו ההנחיות"

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, עומד היום לצד בוגרי הי"ב ובפנייה למשרד החינוך מבקש לאפשר לקיים את מסיבות סיום הלימודים ומצהיר: "אנחנו ראשי העיר נדאג שהפיקוח ידאג שישמרו עטיית המסיכות וכל הכללים. אפשרו לצעירים את החוויה"

בימים האחרונים רבים דנים בסוגיית מסיבת הסיום בבתי הספר. הנושא הכאוב במיוחד הוא האיסור שיצא ממשרד הבריאות לקיום המסיבות, גם עבור בוגרי י"ב שמסיימים 12 שנות לימוד ולא יזכו למסיבת סיום כראוי.

הבוקר, ראש עיריית קריית ביאליק שיגר פנייה מיוחדת למשרד החינוך. כמו כן, הצטרפו אליו תלמידי הי"ב בעיר במכתב מיוחד ששיגרו אף הם.

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי:"אני פונה אל משרד החינוך להחריג את מסיבות הסיום של שכבת י"ב מההנחיות האוסרות קיום מסיבות סיום שכבתיות. מי יחזיר לבוגרים שלנו את האפשרות לחגוג ולחוות מסיבת סיום כפי שחוו אותה לאורך כל השנים בוגרי כיתות י"ב.
"אנחנו ראשי הרשויות המקומיות ניקח את האחריות לקיום המסיבות תוך הקפדה יתרה באמצעות הפקחים שלנו על עטית מסיכה, על שמירת מרחק , על כללי היגיינה. תנו לנו את האחריות לקיים את המסיבות בצורה הטובה ביותר להעניק את החוויה הראויה לבוגרים שלנו".
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות