מדוע צביקה ברבי הודח מהקואליציה בחיפה? לפי גורם בכיר: "בגלל פופוליזם שלו הוא התנגד לעדכון שכרם של העוזרים, שהם עובדים ללא זכויות ולמעשה שקופים"

מי שהחזיק בתיק הרווחה בעיריית חיפה, צביקה ברבי, פוטר מהקואליצייה על ידי ראש העיר קליש. הסיבה לפיטורים: סירובו של ברבי לעדכן את שכר העוזרים בעירייה. קבלו את מלחמת הגרסאות בין הצדדים

טלטלה בקואליציה של עינת קליש רותם בעיריית חיפה: צביקה ברבי, מי שהחזיק את תיק הרווחה בעירייה, הודח מהקואליציה. ברבי, שהיה היו"ר החזק של שכונת נווה שאנן, כתב פוסט חריף על פיטוריו ויצא נגד קליש רותם שהחליטה על כך, בשל התנגדותו של ברבי להעלאת שכר עבור עוזרי ראש העיר והסגנים בעירייה. וכך כתב: "תתביישי לך ראש העיר – שפיטרת אותי כי התנגדתי למילוי הכיסים של העוזרים שלך. בעיריית חיפה מי שדואג לתושבים הוא לא נאמן, ומפוטר.

הבוקר, קיבלתי הודעה פומבית מראש העיר לפיה בגלל חוסר נאמנות אני מפוטר מתיק הרווחה. הפיטורים כמובן מגיעים לאחר שהתנגדתי להעלות שכר בעירייה. כנראה שאנחנו במערב הפרוע – ולא במדינה דמוקרטית.

אני לא צריך תיק כדי להשפיע ולעזור, ישנם מספיק מחזיקי תיקים בעירייה שמקבלים שכר שמן מאוד ולא מזיזים אצבע. אמשיך בכל הכוח לסייע ולעזור לכם. צר לי שהיא בחרה לקחת מידיי את תיק הרווחה, לאחר שהרמתי את מחלקת הרווחה לשיאים שלא נראו מעולם. אלפי משפחות בחיפה ישארו רעבות, וזה על ידיה .אני ממשיך להיות חבר מועצה – כעת מהאופוזיציה".

גורם בכיר בעירייה מציג צד אחר לסיפור: "היה ויכוח על השכר של העוזרים בכירייה, שהם למעשה עובדים חלשים שאין להם אף זכויות כמו שיש לעובדים מן המניין. על פי החוק, מגיע להם תוספת של 2.5 אחוז. אלו עובדים בלי תקן, בלי שעות נוספות, בלי הטבות. בגלל פופוליזם של ברבי, הוא יצא נגד עדכוו השכר שלהם ואחר כך גם הדליף התכתבויות מתוך הקואליציה. יש מקום בתקופה הקשה הזאת להילחם למען העובדים השקופים בעיריית חיפה שנותנים את כל כולם בעבודה קשה למען העיר בשכר נמוך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות