צפו: דירה בקריות שימשה על פי החשד כ"תחנת סמים" בהיקף של עשרות אלפי שקלים. שני חשודים בשנות ה־30 לחייהם נעצרו

בתום חקירה סמויה באזור הקריות עצרה המשטרה שני תושבי המקום בחשד לסחר בסמים והבוקר יובאו החשודים לדיון בבקשה להאריך את מעצרם

במסגרת האכיפה המוגברת בנגע הסמים, ניהלו שוטרי תחנת זבולון בחודשים האחרונים חקירה סמויה ומורכבת בתחום הסחר, במסגרתה חשפו דירה אשר שימשה על פי החשד כ"תחנת סמים" בהיקף של עשרות אלפי שקלים, במעורבות שני תושבי הקריות בשנות ה 30 לחייהם.
בתוך כך, בלשי היחידה ערכו תצפיות ומעקבים אחר החשודים ואחר והדירה באמצעותה עפ"י החשד סחרו בסמים, ועם מתן האות למעבר החקיּרה למישור הגלוי, עצרו בלשי המשטּרה את שני החשודים, לצד חיפוש בדירה, לשם תפיסת ראיות.
כאמור, במהלך החיפוש בדירה, תפסו השוטרים חומרים שונים החשודים כסם, בכמות שאינה לצריכה עצמית, כסף מזומן בסך עשרות אלפי שקלים, החשוד כפדיון הסמים וכן תפסו ממצאים נוספים הרלוונטים לתיק החקירה וביסוס התשתית הראייתית.
בנוסף, תפסו הבלשים אופניים חשמליים ששימשו את החשודים וכן שני כלי רכב שבבעלותם, אשר הוחרמו במסגרת פתיחת הליך חילוט.
בכוונת המשטרה לבקש הבוקר את הארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בקריות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות