קופת חולים כללית מודה לעיריית קריית ביאליק על הפעלת קייטנת קורונה לעובדי "כללית"

קייטנה ייחודית לילדי העובדים של קופת החולים בתקופת הקורונה הופעלה בקרית ביאליק, במטרה לאפשר לעובדים חיוניים להמשיך ולקיים את עבודתם כסדרה

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בקופת חולים כללית, רונן נודלמן, הביע את תודתו העמוקה לראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי ועובדי הרשות על היענותם והתארגנותם המידית לצורך הפעלת קייטנה ייחודית לילדי העובדים של קופת החולים בתקופת הקורונה, במטרה לאפשר לעובדים חיוניים להמשיך ולקיים את עבודתם כסדרה. נודלמן ציין במכתבו: "ברצוני להודות על העזרה בימים מאתגרים אלו ועל שיתוף הפעולה לאורך כל הדרך".
כמו כן, ביקש נודלמן להודות למנהל בית הספר קדימה יוסי חלואני על פתיחת שערי בית הספר לצורך קיום הקייטנה, על היענותו לבקשות בחפץ לב וזמינות לכל פנייה.
יש לציין כי קריית ביאליק העמידה לטובת קופת חולים כללית מבנה עירוני לצורך קיום בדיקות הקורונה ופתחה מתחם שלם כולל סידורי בטיחות ובטחון לצורך הבדיקות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות