פקחי עיריית חיפה חוזרים לאכוף ולתת דוחות רגילים. נגמרו ההנחות בחניה ברחבי העיר

חוזרים לשגרה עירונית חדשה בחיפה תחת הנחיות הבריאות החדשות

לאור החזרה לשגרת הפעילות הכוללת הפעלת עסקים, קניונים, מסגרות חינוך שונות, החל מרביעי הקרוב, 13.5, יחזרו גורמי האכיפה השונים לאכוף עבירות חניה ועבירות שמירת סדר וניקיון, וכן, הוצאת סחורה המהווה הפרעה למעבר הציבור לאחר מתן התראה מתאימה על ידי פקחי העירייה על מנת למנוע קנסות ככל הניתן.  
לאור הקשיים הגדולים אותם חווים בעלי עסקי המזון, בשלב זה לא ייאכפו היתרים הנוגעים להצבת שולחנות וכסאות במרחב הציבורי והעירייה בוחנת אפשרות להרחבת שטח היתר חיצוני להצבת שולחנות וכיסאות לבתי קפה .
כמו כן יחזרו גורמי האכיפה השונים לאכוף את כלל עבירות חניה לרבות עבירות בתחומי כחול לבן, לפי חוק העזר לחיפה העמדת רכב וחנייתו.  
יש לציין שמשבר הקורונה וההתמודדות עם מניעת התפשטות הנגיף, חייבו את עיריית חיפה לשנות את סדרי העדיפויות במתן השירותים לציבור לרבות בנושא אכיפת הסדר במרחב הציבורי. פקחי ועובדי העירייה התמקדו בביצוע מטלות חיוניות והכרחיות לשעת החירום כגון: סיוע בחלוקת מזון ותרופות, מניעת התקהלות והתפשטות הנגיף ושמירה על בריאות הציבור.
כמו כן, בשל מגבלות הפעילות על הציבור, ניהול העסקים ואיסור השהייה במרחב הציבורי, נדרשה אכיפה מצומצמת ונקודתית בלבד התואמת להוראות והנחיות משרד הבריאות.

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות