ילדי הגנים בקרית אתא חוזרים לשגרה – 80% מכלל התלמידים הגיעו הבוקר לבתי הספר השונים בעיר

באופן הדרגתי, בבטיחות מרבית ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, חזרו הבוקר ילדי הגנים בקרית אתא לסוג של שגרה חדשה

הבוקר נפתחו גני הילדים העירוניים ברחבי העיר לאחר כמעט חודשיים שהיו סגורים לאור המצב והנחיות משרד הבריאות. כ־80% מכלל התלמידים הגיעו הבוקר לגני הילדים.
צוותי החינוך ועובדי העירייה נערכו לקבלת התלמידים כאשר בכל גני הילדים בוצע ניקיון וחיטוי במטרה לשמור על בטיחות מרבית בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך.
הגנים פועלים ע"פ מתווה משרד החינוך: גני הילדים חולקו ל־2 קבוצות שיפעלו בימים שונים כאשר כל קבוצה חולקה אף היא לקבוצות משנה על מנת לאפשר הפרדה ככל שניתן.
"במהלך השבועות האחרונים התמודדנו מול אתגרים בלתי מוכרים אשר חייבו את כולנו לבצע שינויים באורחות החיים הן ברמה העירונית והן ברמה האישית", מסר ראש העירייה יעקב פרץ. "כחלק מתהליך החזרה לשגרה גם ילדי הגנים חזרו לפעילות באופן הדרגתי במטרה ליצור מסגרת חינוכית עבור הילדים, ההורים והצוותים החינוכיים, תוך גילוי אחריות מרבית לשלומם ובריאותם של כולם".

צילום: משרד החינוך

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות