בקרית אתא ערכו פעילות הוקרה לציון יום הניצחון על הגרמניה הנאצית

יום הניצחון על הנאצים צוין בקרית אתא לכבוד עשרות הווטרנים שבעיר. "עוז רוחם הוא אחד הגורמים שבעזרתו הצליח העם היהודי לשרוד את התופת ולהקים מדינה בארץ ישראל"

אתמול (ה') ציינה עיריית קרית אתא 75 שנים לניצחון על גרמניה הנאצית בפעילות מוזיקלית שהתקיימה ב-7 הוסטלים בעיר ובחלוקת זרי פרחים לוטרנים תושבי העיר.
ארגון הווטרנים של מלחמת העולם השנייה מאחד את ותיקי המלחמה שלחמו בנאצים בחזיתות שונות, ובעיקר בצבא האדום של ברית המועצות לשעבר. קרית אתא מונה כ-70 ווטרנים שפועלים בבית גלזר ואף מפעילים מוזיאון וטרנים ייחודי ומרתק.
ראש העירייה יעקב פרץ מסר: "עוז רוחם של הווטרנים באותם ימים קשים, הוא אחד הגורמים שבעזרתו הצליח העם היהודי לשרוד את התופת ולהקים מדינה בארץ ישראל. בקרית אתא – ההוקרה על פועלם של הווטרנים הפכה למסורת, הן בשגרה והן בחירום, אשר נועדה לשמר ולהנציח את מפעל הגבורה לו היו שותפים. מסורת, המדגישה את האחדות בין עולים ותושבים ותיקים, בין לוחמים ובין ניצולים, תוך שמירה על ציביונו של העם היהודי ואהבת המולדת".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות