חיפה שבה לשגרת לימודים מותאמת מבוקרת ואחראית לתלמידי כיתות א-ג

10,798 תלמידי כיתות א-ג שלומדים במוסדות החינוך בחיפה ממשיכים לחזור בהדרגה לשגרה שלפני הקורונה. שיעור נוכחות גבוה נרשם גם היום

שיעור נוכחות גבוה של תלמידים, נרשם הבוקר [ג'] בבתי הספר היסודיים בחיפה אליהם חוזרים הבוקר תלמידי כיתות א' עד ג' מצוידים במסכות,במחברות ספרים והצהרות בריאות.
לחזרת התלמידים לספסל הלימודים, קדמה היערכות נרחבת של אגף החינוך בעיריית חיפה, אשר פעל יחד עם הנהלות בתי הספר להכנת מוסדות החינוך לפי הסטנדרטים הנדרשים. במסגרת זו תגבר מינהל החינוך את מערך המנקות בבתי הספר, על מנת להבטיח שניקיון בתי הספר ישמר באופן קפדני. בנוסף חוטאו בהתאם להנחיות משרד הבריאות בין היתר, שולחנות הלימוד, הכיסאות, הידיות ותאי השירותים.
כניסות בתי הספר סומנו במרווחים של כל שני מטר, על מנת לאפשר קליטה מסודרת של התלמידים, הוגדרו אזורי המתנה לתלמידים שהגיעו ללא הצהרת בריאות ונקבעה חלוקה חדשה של כיתות הלימוד באופן שיאפשר לקיים את השיעורים במתכונת של "קפסולות", עד 17 תלמידים בכל כיתה.
יום הלימודים נפתח בהסבר לתלמידים על אורחות חיים מותאמים לקורונה, חשיבות השמירה על כללי התנהגות והיגיינה ובהם: שטיפת ידיים לפני ולאחר האוכל וכן לאחר כל יציאה מהכיתה, שמירת מרחק, יציאה וכניסה הדרגתית מבית הספר ואליו, ואיסור כניסת ההורים למתחם בית הספר.
ראש העירייה ד"ר עינת קליש רותם, שביקרה במהלך הימים האחרונים בבתי הספר ועקבה מקרוב יחד עם חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך בעירייה, סיגל ציוני, אחר היערכות בתי הספר לחזרה ללימודים, הודתה לאנשי מערכת החינוך העירונית, מנהלי בתי הספר, המורים וצוותי העזר הפועלים ללא לאות להבטיח חזרה קלה, בטוחה ונעימה ללימודים עבור התלמידים, המורים וההורים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות