כדי למשוך כמה שיותר מבקרים בחופי הים ובעסקים, עיריית חיפה תתיר חנייה חינם במשך שעתיים לאורך החופים

החל מהחודש הבא: ים של זמן לחנות בחינם בחיפה. זה הזמן להתניע

החל מהראשון ביוני, החנייה בשתי השורות הסמוכות לחופי הים בחיפה תוגבל לשעתיים, על מנת לעודד תחלופת רכבים ולסייע בדרך זו לחיזוק העסקים הפרוסים לאורך הטיילות.
לאור הצלחת מיזם "20 דקות – זוז" בשכונות העיר, שזכה מאז שהושק לתגובות חיוביות רבות מצד תושבי העיר ולהתעניינות מצד רשויות רבות בארץ, החלה העירייה לקדם מיזם חניה חדש, במסגרתו יוכלו מתרחצים ומבקרים, המגיעים לבלות בטיילות, בבתי העסק ובמסעדות החופים – החל מהחופים הדרומיים ועד לחוף קריית-חיים – לחנות במקומות חנייה מוגדרים, הכלולים במיזם החדש, לפרק זמן של שעתיים, ללא תשלום, על מנת לאפשר תחלופת מבקרים בחופי הים. המיזם ייצא, כאמור, לדרך בחודש הבא.
בשלב הראשון הוצבו שלטים בחניונים הסמוכים לתחנת הרכבת, בשתי השורות הסמוכות לטיילת, זאת על מנת לעודד תחלופת רכבים ולחזק את העסקים, הפרושים לאורך טיילות החופים ואת תרבות הבילוי בחופי הים.
בהמשך יוצבו שלטים נוספים גם בחניונים שלאורך בתי העסק והמסעדות הממוקמים לאורך הטיילת. יש לציין, כי שאר מקומות החנייה, בכל חופי הרחצה יישארו ללא תשלום.
בכך מבקשת ראש העירייה להקל על התושבים, הפוקדים את חופי הרחצה ועל בעלי עסקים הפועלים בהם, המתקשים במציאת מקומות חנייה סמוך לחופי הרחצה.
המיזם החדש ייושם לאורך השבוע בימים ראשון-שישי, בהתאם לשילוט שיוצב בחניונים. ההסדר החדש ייכנס לתוקף ב־1 ביוני לאחר שיושלם הליך הצבת התמרורים במקום. בימים אלה בוחנת העירייה כמה אמצעים טכנולוגיים לאכיפה, אשר ייושמו בתום שלב הפיילוט.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות