נשר החזירה את כלל בתי הספר היסודיים לפעילות בהתאם להנחיות משרד הבריאות

כיתות א-ג בנשר חזרו הבוקר ללימודים במתכונת מיוחדת שתאפשר למידה בכיתות קטנות ושמירה על כללי משרד הבריאות שבהם היגיינה גבוהה ושמירת מרחק. נרשמה נוכחות בשיעור של כ-70% בבית הספר השונים בעיר

בשונה ממספר ערים ורשויות בארץ שהחליטו לדחות את חזרת הפעילות של בתי הספר היסודיים, עיריית נשר התכוננה לחזרה כעשרה ימים מראש. אבות הבית יחד עם עובדות הניקיון, דאגו לניקיון יסודי ולהכשרת כלל המרחבים הבית ספריים, מנהלות בתי הספר בצעו תדרוכים ויחד עם הצוותים החינוכיים נתנו מענה לסוגיות פדגוגיות, חברתיות, רגשיות ובריאותיות, שיכולות לעלות בחזרה לשגרת הילדים. העירייה פתחה חדר מצב במטרה להעניק מענה מידי לצרכים של בתי הספר ולפניות ההורים.
ראש העירייה רועי לוי מסר: ״זאת שעתה של מנהיגות. הקורונה דורשת מאתנו לקיים הסתגלות מהירה למצבים מאתגרים, לנו נותר להיענות לאתגר, ולאפשר חזרה מדורגת למשק תקין. משרדי הממשלה אולי גררו רגליים עם החלטותיהן, אך אני הוריתי כבר לפני עשרה ימים להחל התארגנות לשגרת לימודים במהירות האפשרית, אותנו לא יתפסו לא מוכנים".
מנהלת מחלקת החינוך בעיריית נשר, גלי כהן הוסיפה: ״היום החלנו את השלב הראשון של החזרת מערכת החינוך העירונית לשגרה, במהלך השבוע תלמידי י״א-י״ב יחזרו אף הם לבית הספר התיכון לתגבור לקראת בגרויות. מערכת החינוך המיוחד בעיר תחזור לפעילות מלאה במהלך השבוע. פנינו קדימה לקראת השלב הבא בו אנו מקווים שתתאפשר פתיחת הגנים כבר בתחילת השבוע הבא. אנו מוכנים וערוכים לכך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות