צפו בסרטון: יהודה בארקן מתרגש עד דמעות

יהודה בארקן, מגדולי השחקנים והיוצרים בישראל, חוגג 75 וזוכה להפתעה מדהימה שהכינו לו בניו וחבריו

יהודה בארקן, מהשחקנים והיוצרים האהובים והמוערכים בקולנוע הישראלי, שהופיע בסרטים האלמותיים חגיגה בסנוקר, צ'רלי וחצי, אבא גנוב ובעשרות סרטים בלתי נשכחים נוספים, חוגג 75 ובניו רועי ועידו ברקן, הפיקו לאבא סרטון לכבוד היומולדת, בו מברכים אותו חברים ואמנים מובילים בתעשייה. הסרטון שהופיע בתכנית של גיא פינס זכה למאות אלפי צפיות ושיתופים וכמובן לתגובות מרגשות מהעם שאוהב את יהודה בכל ליבו. כעת אנו מביאים את הסרטון בו רואים את יהודה בארקן צופה בפעם הראשונה בסרט שנעשה עבורו כשהוא מתרגש עד דמעות ואנחנו איתו.

רועי ברקן, אהבנו את הסרטון כמו כולם, איך חוגגים?

עבדנו על הסרטון כמה שבועות אני ועידו אח שלי. היינו אמורים לעשות אירוע גדול בסינימה סיטי והוא רק נדחה לעוד כמה חודשים, היה לי מאוד חשוב לעשות משהו מרגש לאבא שלי לכבוד יום הולדת 75 שלו. ואז עלה לי הרעיון לעשות את הסרט. אח שלי הגאון ערך את זה בצורה מהממת, ואבא שלי התרגש מאוד ואמר לי שהוא קיבל כל כך הרבה תגובות מרגשות וטלפונים שאפילו אחרי הקרנות בכורה של סרטים שלו הוא לא קיבל כל כך הרבה תגובות. אני רוצה להוסיף תודה מכל הלב לכל השחקנים ואנשי התעשייה שבירכו ולנכדים והנכדות, ותודה מיוחדת לגיא פינס על ההנחיה ולמשה אדרי, אבי קוז׳י ופנינה מיונייטד קינג.

לסרטון המלא בתכנית של גיא פינס: לחץ כאן

בארקן. צילום רועי ועידו ברקןבארקן. צילום רועי ועידו ברקן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות