השנה ייערך מטס מיוחד מעל 20 בתי חולים בארץ במטרה להצדיע לצוותים הרפואיים. השמיים מעל המרכז הרפואי לגליל בנהריה יישארו מיותמים

ד"ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה נעלב מכך שמטס יום העצמאות לא יחלוף מעליו. "אנו חשים עלבון צורב"

מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה, ד"ר מסעד ברהום, שלח מכתב דחוף לרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, ובו ביקש לתקן את העוול שנגרם בעקבות ההחלטה שלא לכלול את בית החולים במטס ההצדעה ביום העצמאות שיעבור ב-20 בתי חולים ברחבי הארץ.
במכתב ששלח הבוקר הביע ד"ר ברהום תמיהה ותחושה קשה של עלבון, לנוכח ההחלטה לדלג על המרכז הרפואי במטס שעורך חיל האוויר לרגל יום העצמאות, המתקיים השנה בסימן הצדעה לבתי החולים וצוותי הרפואה. מהודעת צה"ל עולה, כי המטס יעבור מעל 20 בתי חולים ברחבי המדינה, אך לא מעל נהריה.
"אני מבקש להעביר לך את תחושת העלבון הצורב שחשתי נוכח קריאת מסלולו של המטס וההבנה כי המרכז הרפואי לגליל בנהריה נעדר ממסלול טיסה זה", כתב ברהום, שבהמשך מכתבו הדגיש כי מדובר בבית החולים הגדול בגליל, המשרת אוכלוסייה בהיקף של 600 אלף תושבים, ומועסקים בו 3,000 עובדים המהווים פסיפס דתי ותרבותי יפהפה, המשלב יהודים, מוסלמים, דרוזים ונוצרים, העושים לילות כימים למען בריאותם של תושבי האזור.
"המרכז הרפואי שלנו פועל בשיתוף פעולה מדהים עם צה"ל ומשרת את כל צרכיו, הן בשגרה ובוודאי בעתות חירום. מבצע 'מגן צפוני' ו-3,000 הפצועים הסורים שהובאו ע"י צה"ל אלינו במסגרת 'שכנות טובה', הן רק בבחינת דוגמאות עדכניות לכך". בנוסף הדגיש ד"ר ברהום, כי הוא כותב גם מנקודת מבט של מנהל בית חולים, שבו פועלות כעת שתי מחלקות המטפלות מסביב לשעון בחולי קורונה.
בסיום מכתבו הביע תקווה שתימצא הדרך לתקן את העוול שנגרם למרכז הרפואי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות