ריקוד מחאה: ‘אנחנו לא תרבות הפנאי, אנחנו בריאות הגוף והנפש, אנחנו החינוך!”

מאות מנהלי סטודיו לריקוד מכל הארץ התקבצו בכיכר רבין ויצרו פלאש מוב מרהיב במחאה על קריסת הענף

קבוצות העצמאים מארגנות הפגנות ברחבי הארץ מזה שבועיים. השבוע האמנים הצטרפו להפגנות כשבשבת האחרונה ערכו מפגן מחאה גדול בו חתמו אלפים בתמיכה באמנות. הבוקר, ראשון, נערך מופע ריקוד יפהפה בהתארגנות יוצאת מן הכלל של כ 600 מנהלי סטודיו שהפיקו מופע פלאש מוב בכיכר רבין במחאה על ענף המחול שנסגר, כשהמסר היה 'אנחנו לא תרבות הפנאי, אנחנו בריאות הגוף והנפש, אנחנו החינוך!"

רויטל דיין, מורה למחול מזה 28 שנים ובעלת בית ספר לריקוד "סטודיו רויטל דיין": "הסטודיו שלי, מפעל חיי, הבית שלי, נסגר ב 15.3, באתי להפגנה הבוקר כדי לצעוק הצעקה שלי. אני לא תרבות הפנאי.  אני בריאות הגוף והנפש אני בית, חינוך, אהבה, הכלה וקבלה. הסטודיו הוא מקום שבהם ערכים כמו משמעת עצמית, אחריות אישית וקבוצתית, מסירות, אהבה למחול , כבוד ההדדי , כבוד למורה וסובלנות הם כלים לא לרגע, אלא לחיים. ואת המפעל הזה המדינה שלי מבקשת ממני לסגור. היא לא מציעה לי פתרונות. היא מערימה עליי קשיים, היא לא מבקשת להיטיב עימי, היא מבקשת ממני לקרוס, באתי לצעוק די!!!! עד כאן!!!!"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות