המכבייה נחתה בעיר השחמט – נשר והביאה עימה סיפור מרגש במיוחד

העיר נשר שוב מככבת בתחום השחמט: השבוע מתחרים בעיר 30 בני נוער בתחרות שחמט של המכבייה. בתחרות מונצח בדרך מיוחדת שמה של אסתר הורגן ז"ל, שנרצחה לפני שנה וחצי ליד ביתה

 

עם פתיחת השבוע הגיעו 30 בני נוער מרחבי העולם למרכז השחמט בעיר נשר שם הם יעברו סדרת התמודדויות עד שביום שישי יוכרז אלוף השחמט של המכבייה.

כחלק ממשלחת המכבייה הגיע בנימין הורגן בעלה של אסתר הורגן ז״ל, אשר נרצחה בחודש דצמבר 2020 ברצח שזעזע מדינה שלמה. מוחמד כבהא ארב ורצח את אסתר הורגן ז״ל במכות אבן בזמן שזו הייתה בריצת בוקר ביער ריחן. כעת ספורטאי המכבייה מצרפת מתמודדים תחת שמה לכבד ולהנציח את שמה. בנימין הורגן בעלה של אסתר ז״ל אמר: "המשפחה מרגישה כבוד גדול כאשר מנציחים את זכרה של אסתר בצורה כזו ראויה".

ראש העיר רועי לוי הגיע אמש לבקר בתחרות ואמר: ״העיר נשר מעלה על נס את תחום השחמט לכן החלטנו ללמד את הילדים שלנו מגיל הגן באמצעות מיטב המדריכים. משחק השחמט מלמד ריכוז, חשיבה מורכבת, נחישות והתמדה. התרגשתי לפגוש את בנימין ולראות את ההנצחה של המתמודדים מצרפת אשר מוקירים את זכרה של אסתר ז״ל הי״ד".

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות