יום של מעשים טובים בנשר

בבית הספר היסודי "גבעון" יצאו לפעילות מיוחדת במחנה המעפילים בעתלית ואחר כך ניקו את חוף נווה-ים הקרוב. "חיברנו את אהבת המולדת, עם הציונות ושמירה על ניקיון הארץ", סיפרה מנהלת בית הספר שונטל נבו.

תלמידים נוספים מ"גבעון" ניקו את רחבת העירייה, הכינו פרחי ברכות וחילקו אותם לעובדי העירייה, המתנ"ס, הספרייה העירונית ולבעלי עסקים בעיר.

גם תלמידי בית הספר היסודי "גלילות", בניהולה של מירב אפלויג, יצאו לנקות את רצועת חופי חיפה, מעגן מיכאל וחוף דור. אחר כך, פינקו התלמידים את עובדי המנהלה בקפה ומאפה, ניקו את בית הספר והכינו פרחי אביב לסבים ולסבתות לקראת סדר הפסח הקהילתי הבית ספרי.

תלמידי כיתות ה' בבית הספר היסודי "רמות יצחק א'" ארגנו שוק "תרום וקח". מנהלת בית הספר, ליהי גרוס-אביטל, סיפרה כי התלמידים יזמו איסוף ספרים, צעצועים ומשחקים שכבר אינם בשימוש מכל תלמידי בית הספר. את החפצים שנאספו הם מכרו בבית הספר. ההכנסות מהמכירות יתרמו לעמותת "צעדים קטנים".

בבית הספר" רבין" התנדבו תושבים ללמד תלמידים: איציק בוכריס שלימד את התלמידים תורה ומקרא ואיילת דוד שלימדה תלמידים עולים חדשים הקניית קריאה. "האושר בעיני הנותנים והמקבלים מעיד על עשייה רחבת לב", אמרה מנהלת בית הספר, חלי חכמה.

מתנדבות "יחד למען החייל – סניף נשר", התארחו בבסיס כיפת ברזל, אי שם בצפון, ופינקו את החיילים במתנות. גם ותיקי העיר לקחו חלק ביום המיוחד, ולדברי מנכ"ל העמותה למען הקשיש בנשר, רובי אברמוביץ, "יום המעשים הטובים כלל שבוע שלם של פעילויות: פעילות חווייתית של ניצולי שואה בקפה שני עם שוטרי תחנת נשר, הופעת אומנים מתנדבים בבתי קשישים מרותקים, צביעת בתי קשישים בודדים על ידי מתנדבים הפועלים בחסות העמותה לקשיש, פעילות יצירתית משותפת של חיילים מבסיס חיל הים עם קשישי מרכז היום ופעילות משותפת עם חיילים מחיל האוויר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות