בעל נגרייה מנשר שבא לבקש חוב על עבודה שעשה ננעל בחדר וצעיר מהקריות שיסה בו באכזריות את כלביו. לא תאמינו למה בית המשפט שיחרר את התוקף. משפחת הנגר: "ביזיון למערכת הצדק"

עד לפני כשבועיים המשטרה לא הצליחה לשים את ידיה על הצעיר ואז לפני שבועיים הוא נמצא כשהוא בדירתה של אחותו בצפת. הוא נעצר והובא להארכת מעצרו, כשאותו מייצג עורך הדין הפלילי תומר נווה.

בדיון שנערך לפני מספר ימים קרה דבר בלתי יאמן – בית המשפט החליט לשחרר את התוקף האכזרי למעצר בית בבית אחותו בצפת. והסיבה? כי לטענתו בשנתיים מאז שתקף באכזריות את בעל הנגריה הוא "השתנה". איך? הוא חזר בתשובה ולכן לטענתו הוא כבר לא אותו אדם.

וכך כותבת בתו של בעל הנגרייה: "לפני שבוע נודע לנו שתפסו אותו בדירה בצפת. אבי נדרש לבוא לעימות עם התוקף להמשך החקירה. היום אנחנו קמים לידיעה כואבת שזה השתחרר למעצר בית אצל אותה אחות שעשינו עבורה את המטבח. ולמה? כי עברו שנתיים! ולמה? כי הוא החליט לחזור בתשובה פתאום. ולמה? כי ככה נראית מדינת ישראל בשנת 2019!! ככה נראית מערכת הצדק שלנו!! אולי במדינה שלנו צריך באמת לחכות שהוא יסיים את מה שעשה ויעשה גם לנו הבנות, כפי שאיים על אבי!".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות