ראש עיריית נשר הפנה דברים נוקבים בטקס חילופי מפקדי מחוז חוף והתריע בפני המפכ״ל: ״יום לאחר הבשורה הקשה על רצח מנכ״ל עיריית טירה, מחר זה יכול להיות אצלנו״

בטקס חילופי מפקדי מחוז חוף במשטרה שנערך הבוקר בנוכחות השר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה, הפנה ראש עיריית נשר, רועי לוי דברים נוקבים: "אחרי רצח מנכ"ל עיריית טירה, מחר זה יכול להיות אצלנו"

היום נערך טקס חילוף מפקד מחוז חוף במשטרה כשאת ניצב יורם סופר מחליף ניצב דני לוי. בטקס נכחו השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שפגש עשרות מפגינים נגדו בפתח המקום בו נערך הטקס וכן מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי.
בטקס נכחו ראשי רשויות במחוז, ובהם ראש עיריית נשר, רועי לוי שנשא דברים בטקס. את נאומו פתח ראש העיר בהכרת תודה לשוטרי ושוטרות משטרת ישראל על פעילותם בכל קצוות הארץ ובמתיחת ביקורת על היחס המתקבל מהציבור.
ובמהלך דבריו הפנה לוי דברים נוקבים והפנה אותם למפכ"ל ולשר לביטחון לאומי: ״הסיבה שאנו רואים שוטרים ושוטרות עוזבים את הכוח המשטרתי היא לא בגלל המשכורת כמו שסוברים, היא בראש ובראשונה בגלל היחס הציבורי אליהם. אני קורא לציבור לעשות חשבון נפש ולזכור שכאשר אנחנו בצרה היד מיד מושטת אל הטלפון לחייג 100".

לוי התייחס גם למקרה הקשה אמש עם רציחתו של מנכ"ל עיריית טירת כרמל והתריע: ״אנחנו יום לאחר הבשורה הקשה על רצח מנכ״ל עיריית טירה, מחר זה יכול להיות אצלנו״.

בהמשך לנאומו של ראש עיריית נשר, הודה מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, מעל בימת הטקס, לראש עיריית נשר רועי לוי על מילותיו החמות, על ההוקרה לשוטרי ושוטרות משטרת ישראל. בהמשך הודיע המפכ״ל כי הורה לכלל הגורמים במשטרת ישראל לחקור במהירות את נסיבות הרצח שארע אתמול ושלח תנחומים.
צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות