כבוד לטירת כרמל: נבחרה לייצג את ישראל בסינגפור בתוכנית בינלאומית יוקרתית בתחום הגיל הרך

הישג למערכת החינוך בטירת כרמל: נבחרה ליצג את ישראל בתוכנית הבינלאומית היוקרתית של מנהיגות העתיד בתחום החדשנות והיזמות בקהילה לגיל הרך, שתתקיים בסינגפור

 

טירת כרמל נבחרה לייצג את מדינת ישראל בתוכנית הבינלאומית היוקרתית של מנהיגות העתיד בתחום החדשנות והיזמות בקהילה לגיל הרך.

את התוכנית מוביל מיזם אורבן 95 בחסות קרן ון ליר. נציגי המדינות שנבחרו להשתתף בה ייקחו חלק בקורס ייחודי בן שבוע ימים שיתקיים בסוף חודש פברואר בבית הספר לעסקים INSEAD בסינגפור, הנחשב כאחד המובילים בעולם, בשיתוף ארגון Save The Children וחברת הייעוץ BVA Nudge Unit.

מלבד טירת כרמל שתייצג, כאמור, את ישראל נבחרו להשתתף בקורס היוקרתי גם נציגי הודו, הולנד, אינדונזיה ומלזיה. את טירת כרמל ייצגו בסינגפור ד"ר ענת בר, מנהלת תחום הגיל הרך ברשות המקומית; עמית ליבר, מנהלת מעונות היום של המתנ"ס; ונעמי אלדס, מנהלת מרכז קליקה מטעם אגף קשרי קהילה.

מטרת התוכנית היא להוביל יוזמות בתחום החינוך בגיל הרך לשלב הבא, באמצעות חיזוק מנהיגות ושילוב תוכניות מתחום מדעי ההתנהגות. בהמשך, מיועדים צוותי החינוך וההוראה לשמש כמנחי הורים ולחזק על ידי כך את הקשר ותחושת ההזדהות בין ההורים לילדים, לצוות ולעיר טירת כרמל.

ראש העיר, אריה טל: "אני שמח וגאה על הבחירה בטירת כרמל כרשות המקומית שתייצג את מדינת ישראל בתוכנית היוקרתית. טירת כרמל הפכה בשנים האחרונות לחוד החנית ולמודל לחיקוי בארץ ובעולם בתחום הגיל הרך. התוכנית שבה ניקח חלק תחזק את מערך המענים שמעניקה הרשות לילדים ולהוריהם בטירת כרמל, תוך הפיכתו למודל ייחודי בישראל. אני מודה לאגף קשרי קהילה בראשות אירמה אלואשווילי, שבזכות הקשר ההדוק והשוטף עם אורבן 95 הצליחו להציב את טירת כרמל בפסגת החדשנות בחינוך לגיל הרך ולהביא את הבשורה לעיר ומדינה כולה. ישר כוח, ואין לי ספק שתייצגו אותנו בכבוד ובגאווה בסינגפור. נמשיך להשקיע את מרב המאמצים והמשאבים בילדי העיר, מהגיל הרך וגם אחרי סיום לימודיהם בתיכון".

 

בתמונה מימין: ד"ר ענת בר, מנהלת תחום הגיל הרך; אירמה אלואשווילי, מנהלת אגף קשרי קהילה; אריה טל, ראש העיר; חגית ליברמן, אגף קשרי קהילה; נעמי אלדס, מנהלת מרכז החדשנות קליקה. צילום: דוברת עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות