בקרית אתא נערכים לתרחישי חירום

לנוכח המתיחות הגוברת בצפון, בעיריית קרית אתא, נערכים לתרחישי חירום ובמסגרת ההיערכות, קיים השבוע (ג'), ראש העיר יעקב פרץ ישיבת עבודה עם מפקדי הנפה בפיקוד העורף. בישיבה השתתפו מפקד הנפה, אל״מ ארז הדרי , קצין האוכלוסיה, סא״ל אנדרי ארבוזוב ופיקוד הנפה, יחד עם מנכ״ל העירייה, סמנכ״לית העירייה והקב״ט העירוני

במהלך הפגישה, סקר ראש העיר בפני המשתתפים את ההיערכות העירונית לשעת חירום מתוך כוונה להיערך בצורה המיטיבית לכל תרחיש, שכללה את הקמתן של כיתות כוננות משטרתיות ושל פיקוד העורף, שבהן חברים עשרות מתושבי העיר שצוידו בכלי נשק ארוכים. זאת בנוסף לכוחות מתוגברים של שיטור ופיקוח, משמר עירוני ולכוחות שיטור גדולים, גלויים וסמויים הפועלים בעיר וערוכים לתת מענה לכל תרחיש אפשרי.

הוא אף ציין בפני מפקדי הנפה בפיקוד העורף, כי לאחרונה, הוצבו ממ"דים ניידים ב-10 גני ילדים בקרית אתא.

בהמשך, נערך מפגש בתחנת זבולון בהשתתפות מפקד התחנה נצ״מ ניר ג'מבר ונציגי כוחות הכיבוי וההצלה לסקירת 100 ימים ללחימה והערכות לכל תרחיש אפשרי בתקופה הקרובה.

ראש העיר יעקב פרץ , סיכם: "העיר קרית אתא ערוכה למקרה חירום ואני משוכנע ששיתוף הפעולה בין כל הגורמים מגביר את הביטחון לתושבי העיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות