טירת הכרמל: הופעתה של מירי מסיקה תתקיים כסדרה. עיריית טירת הכרמל: "ביטול הופעה של אמן כזה או אחר בשל דעותיו האישיות – כמוהו כעידוד הפילוג והשסע בעם"

למרות קריאות של תושבים בטירת הכרמל לביטול הופעתה של מירי מסיקה בעיר עקב התבטאויותיה בתקופה האחרונה, מודיעה עיריית טירת הכרמל בצורה חד משמעית כי ההופעה תתקיים

לפני מספר שבועות פורסם כי בבמה המרכזית בטירת הכרמל יופיעו האמנים הבכירים עדן חסון, מירי מסיקה ורביב כנר למבוגרים וכן האמן קוגומולו לילדים. לאחר פרסום הרשימה החלו מספר תושבים בעיר לבקש כי ההופעה של מסיקה תבוטל עקב התבטאויותיה כנגד ראש הממשלה. דבריה של מסיקה אמנם עוררו סערה והרשתות בעיר דנו בנושא אך עיריית טירת הכרמל עמדה על שלה ומודיעה שוב גם היום כי ההופעה של מסיקה תתקיים כסדרה מאחר ו- "ביטול הופעה של אמן כזה או אחר בשל דעותיו האישיות – כמוהו כעידוד הפילוג והשסע בעם".

תגובת העירייה במלואה: "עיריית טירת כרמל דוחה על הסף את הדברים שפורסמו בתקשורת וברשתות החברתיות, ומבהירה כי הם אינם על דעת העירייה וראש העיר ונאמרו שלא בידיעתנו ולא בהסכמתנו. יובהר כי ההופעות המתוכננות בערב יום העצמאות ה-75 בטירת כרמל יתקיימו כסדרן. ביטול הופעה של אמן כזה או אחר בשל דעותיו האישיות – כמוהו כעידוד הפילוג והשסע בעם. כעירייה אנו מכבדים את מגוון הדעות והעמדות, ובמקביל עומדים על כך שתושבי העיר ייהנו ממיטב אמני ישראל ביום חגה של המדינה."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות