הפיץ סמים קשים עד בתי "הלקוחות" באזור הצפון וצפת בתמורה לדמי משלוח ומי שקיימה אתו יחסי מין, "ויתר" לה על תשלום על הסם

המשטרה עצרה גבר בן 41 בגין סחר בסמים מסוכנים מסוג "קריסטל" ו"מתאדון"- תמורת 50 שקל היה מבצע משלוח ובמקרים מסויימים בהם התקיימו יחסים אינטימיים כלל לא היה דורש תמורה

במסגרת פעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל למנוע הפצה של סמים מסוכנים, עלה חשד כי גבר בשנות ה-40 לחייו תושב דיר אל אסד סוחר בסמים מסוכנים מסוג "קריסטל" (קוקאין) ו"מתאדון" באמצעות הטלפון הנייד.

בעקבות החשד בוצעה פעילות סמויה של שוטרי משטרת ישראל בחודשים האחרונים בכפר.

לפני כשבועיים (7/7) עם מעבר החקירה מסמויה לגלויה נעצר הנאשם (41, דיר אל אסד) מחוץ לבית לקוח בצפת , כאשר נמצא ברשותו טלפון נייד ששימש אותו בעסקותיו.

מהחקירה עלה, כי הנאשם היה סוחר בסמים המסוכנים מסוג "קריסטל" ו"מתאדון" תוך שימוש בטלפון הנייד כאשר הלקוחות היו מתקשרים ומציינים מילות קוד לצורך תיאור וסיכום העיסקאות בינם לבין הנאשם, כך למשל היו אומרים "מים", "טהור", "מהגבוה", "מהטוב".

החקירה העלתה זהותם של שלושה "לקוחות" מאזור צפת והסביבה, שקנו סמים מהנאשם באחד עשר מועדים שונים. במרבית המקרים היה מגיע הנאשם לאזור מגוריהם של "הלקוחות" ואף במקרה אחד דרש תמורה של 50 שקל עבור הגעתו. בשני מקרים אחרים סיפק ל"לקוחה" סם מסוכן מסוג "קריסטל", קיים עימה יחסים אינטימיים ולא דרש תמורה עבור הסם.

בתום חקירה מאומצת, הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר לאחר בחינת חומר החקירה, הגישה הבוקר (23/7) כנגד הנאשם בבית משפט השלום בעכו בקשה למעצר עד לתום ההליכים וכתב אישום הכולל 7 אישומים בגין אחד עשר אירועים בהם ביצע הנאשם עבירות של סחר בסם מסוכן וקשירת קשר לביצוע פשע.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות