צויינו 20 שנה ל"מפעל התרבות" – תערוכת עולי דרום אמריקה בקריית ביאליק

לפני שני עשורים קבוצת עולים מדרום אמריקה בקריית ביאליק התאחדה תחת קורת גג אחת לטובת לימוד טכניקות אומנות שונות מחד ותרומה לקהילה מאידך. השבוע נערכה שוב תערוכה של יצירות האומנים, זו השנה העשרים

כמידי שנה בתקופת חג החנוכה התקיים באשכול הפיס ערב הוקרה לאומנים עולים מדרום אמריקה. זו השנה ה – 20 בה מתקיים מפעל התרבות הוותיק.

לפני שני עשורים קבוצת עולים מדרום אמריקה התאחדה תחת קורת גג אחת לטובת לימוד טכניקות אומנות שונות מחד ותרומה לקהילה מאידך. במהלך השנה מקיימים האומנים מפגשים לימודיים שבועיים שתוצרתם מוצגת בתערוכה מרהיבה. הפעילות מתקיימת בהנחייתה של האומנית, תושבת קריית ביאליק טטה סטרוקובסקי, כאשר כל שנה נבחר נושא מרכזי, סביבו נוצרות העבודות. השנה נושא התערוכה היה "היופי שבפשטות".

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי, שפתח את התערוכה, בירך את האומנים על יצירותיהם המרהיבות והודה לטטה על עבודתה ללא לאות בכל הנוגע להעצמת העולים.

דוקורסקי ציין כי קריית ביאליק עוטפת באהבה את קהל העולים מהארצות השונות ומעניקה תמיכה ועידוד לשימור התרבות: "מחמם את הלב לראות שמידי שנה קהל האומנים ואוהדיהם הולך וגדל. אתם תורמים תרומה משמעותית לקהילה, במיוחד בטיפוח חזות פני העיר. הפרויקט שלכם של צביעת ארונות הסף והשלטים ברחבי העיר הוא דוגמא ומופת למעורבותכם ותרומתכם למען תושבי קריית ביאליק".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות