סמי עופר בטירוף: המשטרה עכבה חשוד שהפריע לשוטרים בעת שביצעו מעצר, חשוד נוסף התחזה למאבטח וניסה להכנס לאיצטדיון והשלישי תושב תל אביב נעצר בחשד שניסה לתקוף אוהד של מכבי חיפה

והעונש של כולם? הרחקה ל- 60 ימים מהמגרש. באמת טירוף

הערב מחוץ לאצטדיון סמי עופר בחיפה, לפני משחק הכדורגל שמתקיים כעת בין קבוצת מכבי תל אביב למכבי חיפה החלה קטטה בין אוהדי 2 הקבוצות במהלכה נפצע אוהד קבוצת מכבי תל אביב באורח קל. בעת ביצוע מעצר של אחד המעורבים- תושב רעננה בן 27 הפריע לשוטרים בביצוע המעצר תוך שהוא מקלל ומעליב את השוטרים. השוטרים עצרו את החשוד לחקירה, בסיומה הורחק ממגרשי הכדורגל למשך 60 ימים.

בהמשך הערב וטרם החל המשחק, זיהו המאבטחים אדם שהתחזה למאבטח וניסה להכנס במרמה לאצטדיון הכדורגל דרך שער החירום, על אף שלא החזיק בכרטיס למשחק. השוטרים, עכבו את החשוד, תושב אשדוד בן 29 ובתום חקירה הוא הורחק ממגרשי הכדורגל למשך 60 ימים.

בסיום המשחק עצרו השוטרים אוהד מכבי תל אביב שניסה לבעוט באוהד מכבי חיפה מחוץ לאצטדיון. החשוד נחקר ובתום חקירתו שוחרר בהרחקה למשך 60 ימים מהמגרש.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות