מרגש: כלב יחידת "עוקץ" מקבל עתה טיפול ברמב"ם לצד הלוחם שלו, שנפצעו שניהם במהלך הלחימה היום בג'נין

הכלב דאגו מיחידת "עוקץ" הוטס לרמב"ם לצד הלוחם לצידו שנפצע בלחימה היום בג'נין. אז הבחינו שגם דאגו עצמו נפצע בפעילות, וכך הוא קיבל טיפול מלא בבית החולים, עם וטרינר של היחידה שהוזעק ועתה הוא "מאושפז" לצד מיטת הלוחם שלו

יחד עם לוחמי צה"ל ולוחמי מג"ב הפצועים שפונו הבוקר לרמב"ם מהקרב בג'נין, פונה במסוק עם הפצועים גם כלב של יחידת "עוקץ" שהיה עם הלוחמים בכלי שנפגע בג'נין.
לוחמי היחידה ורופאי רמב"ם שמו לב עם הגעת הכלב שהוא סובל מפגיעה לא ברורה, ולכן, במקביל לטיפול בלוחמים בחדר הלם הוזעקו אנשי דימות מרמב"ם ווטרינר שמבצע מחקר בפקולטה לרפואה לבדיקה מקיפה, אליה הצטרף ד״ר י', וטרינר יחידת "עוקץ" שהוזעק למיון רמב"ם.
פרופ׳ ענת אילוביצקי, מנהל מחלקת הדימות של רמב"ם ביצעה לכלב בדיקת אולטרסאונד מהירה שהעלתה חשד לפגיעה פנימית. הכלב הועבר לבדיקת סיטי דחופה שאישרה את החשש לדימום פנימי ושבר באגן של הכלב. וטרינר היחידה החליט כי במצב זה הטיפול העדיף הוא הרגעה ומנוחה בלי תזוזה.
הכלב, דאגו, נשאר לשכב על המיטה של הלוחם, רס"ל ' שלחם איתו בכלי הרכב הנפגע – הלוחם הוגדר פצוע קל, הכלב פצוע בינוני.
בתמונה: הכלב דאגו ברגע ההגעה לחדר הלם ברמב"ם בזמן הטיפול בלוחם שלידו. צילום: דוברות רמב"ם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות