"קיץ חם" בקריית אתא: סדרת אירועי קיץ לילדים, לבני נוער ולכל המשפחה עם הפנינגים, מופעים ופעילויות לכל גיל

במהלך חודשי הקיץ תקיים עיריית קריית אתא את סדרת אירועי "קיץ חם" הכוללים הפנינג לכל המשפחה עם מתנפחים, מתקנים אתגריים, מופעים מגילאי טף ועד לנוער ועוד אטרקציות לכל גיל. לא תבואו?

 

כמידי שנה, מקיימת עיריית קרית אתא את פעילות "קיץ חם" הכוללת אירועי תרבות ופנאי במהלך חופשת הקיץ במטרה לתת מענה איכותי וזול לתושבי העיר. במסגרת התוכנית מתקיימים פעילויות לבני נוער, פעילויות ספורט להורים וילדים והפנינג לכל המשפחה.

במהלך חודש אוגוסט תקיים עיריית קריית אתא את סדרת אירועי "קיץ חם" הכוללים הפנינג לכל המשפחה: במתחם ביה"ס גיבורי עציון (16.8) עם מופע הילדים "מיטל ונעלי הפלא", במתחם ביה"ס שפרינצק (23.8) עם מופע הילדים "אסתר ואוטו גלידה" ואירוע סוף הקיץ בפארק הספורט (30.8) שיכלול הפנינג ענק עם מתנפחים, מתקנים אתגריים, מתחם לונה פארק, מתחם פארק מים, מופעי קרקס ייחודיים, סדנאות יצירה והפעלות. כל האירועים פתוחים לקהל הרחב ללא עלות.

בנוסף, תקיים העירייה פעילות "קיץ חם לקטנטנים" הכוללת סדרה של מיטב הצגות הילדים בשיתוף עם רשת המתנסים העירונית בעלות של 10 שקל להצגה.

במקביל מקיימת מחלקת הנוער העירונית שלל פעילויות לבני הנוער הכוללות מופעי סטנד אפ, הופעות חיות של עדן מאירי ורביד פלוטניק, מגרשים מוארים עם שלל פעילויות ספורט, מתחמי פעילות בגנים הציבוריים ובפארקים, טורניר כדורסל, כדורגל ופלייסטיישן ועוד. כל אירועי הנוער תוכננו על ידי נציגי הנוער על פי בקשתם והם אלה שבחרו את האומנים והפעילויות, בהתאם להעדפותיהם.

במהלך חודש אוגוסט יתקיימו גם אירועים לציבור הדתי בהפרדה בין גברים לנשים הכוללים פעילויות בריכה, אטרקציות ומופעים.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא: "סדרת אירועי הקיץ נועדה לאפשר לכל תושבי העיר ליהנות ממגוון רחב של פעילויות תרבות ופנאי, מבלי לצאת מהעיר וללא עלויות גבהות. לא כל משפחה יכולה להרשות לעצמה  הוצאה כספית של מאות שקלים לבילוי משפחתי בחופשת הקיץ ואירועי הקיץ הינם חלק מאסטרטגיה עירונית חברתית שנועדה לאפשר לכל תושבי העיר ליהנות ממגוון רחב של פעילויות תרבות ופנאי איכותיות".

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות