שדרוג משמעותי בשירותי שיקום השמיעה של כללית במרכז רפואי זבולון

שירות בתחום שיקום השמיעה במרכז רפואי זבולון של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי קיים מזה 12 שנים, אך לאחרונה עבר לאגף משלו בצמוד למחלקת אף אוזן וגרון בבניין 2 קומה 6

המיקום החדש מציע סביבה נעימה ומזמינה עם טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות ביצוע בדיקות מדויקות והתאמת מכשירי שמיעה באופן מיטבי על ידי צוות מקצועי ומיומן של 4 קלינאי.ות תקשורת הנותנים שירות בשפה העברית, הערבית והרוסית, ומזכירה ייעודית לשירות. השירות ניתן בשיתוף פעולה יחד עם מכון בדיקות השמיעה ורופאי מחלקת אף, אוזן וגרון. כל זאת על מנת להעניק למטופלים את השירות הטוב ביותר, תחת קורת גג אחת. מכשירי השמיעה בכללית הינם מהמדרג הגבוה הקיים היום בשוק, וניתנים למטופלים בסיום תהליך ההתאמה ללא כל השתתפות כספית!

השירות ניתן, 5 ימים בשבוע משעות הבוקר ועד אחה"צ. השירותים הניתנים במכון הם: ייעוץ למכשירי שמיעה, לקיחת מידות עבור אוזניות מותאמות למכשירי שמיעה, התאמת וכיוון מכשירי השמיעה, ומתן שירות שוטף במשך 3.5 שנות הזכאות.

"המטופלים שלנו מגיעים למכון להתאמת מכשיר השמיעה לאחר שעברו בדיקה אצל רופא א.א וגרון שהפנה אותם לבדיקת שמיעה באחד ממכוני הכללית במחוז. לאחר קבלת האישור, המטופלים מגיעים למכון ומקבלים שירות מיטבי על ידי הקלינאים המקצועיים שלנו. עם התחדשות המחלקה והוספת אנשי צוות אנו מעניקים מעטפת מלאה ובזמינות טובה למטופל הזקוק למכשיר שמיעה" מסכמת הדס בן סימון, מנהלת תחום קלינאות תקשורת בכללית, מחוז חיפה וגליל מערבי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות