מפקד מחוז חוף במשטרת ישראל ביקר בטירת כרמל

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל אירח  את מפקד מחוז חוף של משטרת ישראל, ניצב דני לוי

בפגישה השתתפו גם מפקד מרחב כרמל, נצ"מ אלי מגן; מפקד תחנת טירת כרמל, סנ"צ ארז לחמיש; מ״מ ראש העיר, מוריס אסייג; ומנהל אגף הביטחון של העירייה, יואב בלס.

במהלך פגישתם סקר ניצב לוי את היערכות המשטרה ואת המטרות והיעדים, בהתאם למצב הביטחוני בצפון. ראש העיר, אריה טל הציג את פעילות השיטור העירוני ושיתופי הפעולה עם משטרת טירת כרמל, והדגיש את חשיבות הקשר ההדוק והרציף בין הגורמים העירוניים למשטרה בחיזוק תחושת הביטחון האישי של תושבות ותושבי העיר בכלל, ובימים אלה בפרט.

ראש העיר, אריה טל: "עיריית טירת כרמל עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם המשטרה על מנת לשפר באופן מתמיד את המוכנות בשגרה ובשעת חירום. אני מודה לניצב דני לוי ולכל הצוות על תרומתם לביטחון העיר ותושביה. נמשיך להוביל את נושא הביטחון ברמה הגבוהה ביותר".

מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי: ״שמחתי לבקר בטירת כרמל. משטרת ישראל חזקה וערוכה עם כוחות בכל רחבי המחוז״.

דוברות עיריית טירת כרמל
דוברות עיריית טירת כרמל
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות