עיריית קריית ביאליק חילקה הבוקר עוד 724 מחשבים ניידים לתלמידי כיתות א'-י"ב כדי לאפשר להם לימוד מהבית

עיריית קריית ביאליק לטובת תלמידי העיר: החלה חלוקת מחשבים בהשאלה. 724 תלמידות ותלמידי כיתות א'-י"ב קריית ביאליק יזכו לציוד קצה המאפשר להם ללמוד מהבית

עקב משבר הקורונה נאלצים לתמידי ישראל ללמוד מהבית. לא בכל המשפחות קיים ציוד קצה המכיל מחשב, מצלמה ומיקרופון המאפשרים לילדים להתחבר לשיעורים המקוונים בזום, דבר שגורם לקשיים בתהליך הלמידה. עיריית קרית ביאליק חילקה בתקופת הקורונה כ- 200 מחשבים לתלמידי מערכת החינוך בעיר שידם אינה משגת. כמו כן, הבוקר החלה אספקת מחשבים ניידים בהשאלה לתלמידי כיתות א'- י"ב בעיר כחלק מתוכנית צמצום הפערים הדיגיטליים בפרויקט משותף של משרד החינוך ועיריית קריית ביאליק.

724 תלמידות ותלמידי קריית ביאליק יזכו לציוד קצה המאפשר להם ללמוד מהבית. במסגרת הפרויקט יינתנו גם מודמים ועגלות טעינה לבתי הספר.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: "אני משוכנע שמקבלי המחשבים יעשו בהם שימוש שישפר את עולם הידע שלהם. אני מודה למשרד החינוך שאפשר את קבלת הציוד הנחוץ ללמידה רציפה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות