קריית ביאליק למען הקהילה ביום "המעשים הטובים"

ב"יום המעשים הטובים" תושבי קריית ביאליק, החל מילדי הגנים ועד האזרחים הוותיקים, יצאו לשלל פעולות ומעשים טובים, פרויקטים מבורכים בהם ניתנה אפשרות לכלל התושבים לתרום לקהילה ולהתנסות בהתנדבות בתחומים השונים

ביום "המעשים הטובים" חגגה קריית ביאליק את רוח הנתינה והעשייה למען הזולת. תושבי העיר החל מילדי הגנים ועד האזרחים הוותיקים יצאו לשלל פעולות ומעשים טובים, פרויקטים מבורכים בהם ניתנה אפשרות לכלל התושבים לתרום לקהילה ולהתנסות בהתנדבות בתחומים השונים ולחוש את הסיפוק הרב המגיע מעצם הנתינה לאחר.

בין הפעולות שנעשו היו הכנת וחלוקת משלוחי מנות, אירוח עובדי הניקיון והתחזוקה, פעילויות למפונים, הבעת תודה למתנדבים ועוד . תלמידי החינוך המיוחד ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים הפעילו את האוכלוסייה במגוון פעילויות להעלאת המודעות לנושא נגישות.

שיא החגיגות צוין בהפנינג ענק בקריון בהנחיית תום קופר, תושב העיר. באירוע הופעלו דוכני יצירה, שוק "קח תן" של תחפושות לפורים, עמדת איפור , תחנות פעילות בהן הנחו חניכי תנועות הנוער, מכינת גל, תלמידי תיכון אורט  קריית ביאליק, נציגי אקי"ם , בנות מבית חם לנערות ועוד. כמו כן התקיימה התרמת דם, תרומת שיער,  וחתימה על כרטיס אד"י.

הקהל הגיע בהמוניהם ונהנה מעמדות משחקים:  מצלמת 360  להעלאת סרטונים לטיקטוק, איסנטגרם , עמדת משקפי VR ועוד.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "יום המעשים הטובים הינו יום שיא המביא לידי ביטוי את הערבות ההדדית ותרומה לקהילה המקודשים בחינוך העירוני שלנו. אני מודה לכל העוסקים במלאכה, למערך המתנדבים העצום והמפואר של עירנו שמנחיל את מורשת ההתנדבות לצעירים".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות