גבר כבן 30 במצב אנוש לאחר שאיבד הכרה במי חוף גנים בכנרת

גבר בן 30 פונה תוך פעולות החייאה ובמצב אנוש לאחר שאיבד הכרה בכנרת סמוך לחוף גנים

[21.7, 11:39] זכי הלר: *דובר מד"א, זכי הלר :* בשעה 11:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן, על גבר שנמשה מהמים לאחר שטבע סמוך לחוף גנים בכינרת, צוות הסירה של מד"א שהוזנק והגיע למקום במהירות והעניקו טיפול רפואי לגבר כבן 30 וביצעו פעולות החייאה במקום.

צוות סירת הים-בולנס של מד"א, דן קרן, ערן עבו ומוחמד ג'בארה שהגיעו בתוך דקות ספורות מתוך הכנרת לחוף גנים סיפרו: "קיבלנו את הדיווח מהמוקד על הגבר שנמשה מהים מחוסר הכרה, שהוזנקו כונני מד"א וניידת טיפול נמרץ ומבצעים במקום פעולות החייאה. בעזרת הסירה המיוחדת שלא צריכה עגינה במזח ויכולה ממש להגיע לקו החוף הגענו אליו בתוך דקות בודדות מתוך הכנרת עצמה ומיד התחלנו בטיפול רפואי מתקדם שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו אותו תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים".

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות