"המרכז לחיים עצמאיים" בחיפה מציג: יותר רגישות – יותר נגישות

בתום המפגש העידו העובדות, כי הסדנה העניקה להן כלים רבים וידע רב לשיפור נגישות השירות לאנשים עם מוגבלות, וכי ההיכרות הקרובה והשיח הפתוח עם אנשים אלו יאפשר להן מעתה להעניק שירות נגיש יותר.

"המרכז לחיים עצמאיים" מנוהל ומופעל על ידי אנשים עם מוגבלות למען אנשים עם מוגבלות והוא פועל בארבעה תחומים מרכזיים: הכשרות וסדנאות לחיים עצמאיים, מרכז זכויות לאנשים עם מוגבלות, פעילות חברה ופנאי ופעילות קהילתית לשינוי חברתי.

בין הפעילויות שמקיים המרכז: הרצאות בנושא זכויות אנשים עם מוגבלות, מפגשים המציעים שירותים ויוזמות למען אנשים עם מוגבלות, פעילות לקידום הנגישות בחיפה, מיצוי זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוגי ציור ואמנות, מועדון חברתי, קבוצת העצמה להשגת יעדים אישיים, חוג ריקודי-עם ועוד.

החל מחודש ספטמבר מתוכננות להתקיים במרכז פעילויות נוספות, בהן: סדנאות אורח חיים בריא, סדנאות הכנה לעולם התעסוקה, קבוצת תמיכה, קבוצה להיכרויות ובילוי משותף, תיאטרון קהילתי, סדנאות תקשורת וגישור על קונפליקטים ועוד. פעילי המרכז, אשר סיימו בהצלחה את קורס "מקדמי הנגישות", ימשיכו לקדם את נושא הנגישות בהיבטים שונים בעיר חיפה, בין היתר באירועי תרבות ופנאי, בתחבורה הציבורית ובהנגשת המרחב הציבורי.

 

 

צילום: אפרת רענן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות