תכירו את בתי ספר "מקדמי הבריאות"  בקריית אתא והמיזם המיוחד שעשו בביה"ס "ירושלים"

מספר בתי ספר בקריית אתא לוקחים חלק במיזם "בית ספר מקדם בריאות" בשיתוף משרד הבריאות, אגף החינוך ותוכנית אפשרי בריא בקריית אתא. ביניהם בית ספר "ירושלים", בו הוקמה גינה הידרופונית, בה גדלים ירקות וצמחים ללא חומרי ריסוס ואף ישמשו לקורס בישול בהית הספר

 

בית הספר "ירושלים" משתתף במיזם "בית ספר מקדם בריאות" בשיתוף משרד הבריאות, אגף החינוך ותוכנית אפשרי בריא בקריית אתא.

שבוע שעבר הוקמה בבית הספר גינה הידרופונית, שתהווה קיר ירוק שיאפשר לימוד חדשני לשמירה על הסביבה באמצעות למידה חווייתית והתנסות מעשית. בהמשך יתקיימו סדנאות בישול "מהגינה לצלחת" ומיזמים נוספים בשיתוף קהילת בית הספר.

הצמחים בגינה זו גדלים על בסיס מינרלים המזינים את הצמחים ומאפשרים חסכון במים, בשטח וללא צורך בחומרי הדברה כיוון שהשיטה מונעת חדירה של זוחלים וחרקים.

המיזם הוקם לאחר מיפוי צרכים בית ספרי ונבחר כמשאב אשר מתאים לקידום אורח חיים בריא יותר, מניעת השמנת יתר, הפחתת חשיפה למסכים ומענה מותאם לתלמידים.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות