מגנים ומוגנים: כללית מחסנת את עובדי רפאל נגד מחלת השפעת

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית ברך על ההיענות היפה של עובדי רפאל: "שמחנו לעמוד לרשות עובדי רפאל כמו בכל שנה ולהנגיש לעובדים את החיסונים נגד מחלת השפעת"

מדי שנה מגיע צוות אחיות לאתרי הארגון באזור חיפה והגליל המערבי, כדי לחסן נגד מחלת השפעת את עובדי רפאל המבוטחים בכללית, במקום עבודתם.
אחיות המחוז בהובלת מירי בלאופלד אחות ורכזת פיתוח מקצועי בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי הגיעו למבצע בן שבועיים בו חיסנו למעלה מ600 עובדי רפאל באתרים השונים.

בעולם נוסו שיטות רבות להגדלת ההיענות לחיסוני שפעת בקרב אוכלוסיות מגוונות, אחת השיטות היא חיסון העובדים במקום העבודה ובשעות העבודה ולאחר מכן פרסום שעור ההתחסנות.
במוסדות בישראל בהם ההנהלה לקחה על עצמה את החיסון של העובדים לשפעת כמשימה מרכזית, שיעור המחוסנים היה גבוה יותר.

שלום י, מנהל הצלה וחירום ברפאל: "מתוך דאגה לבריאות העובדים ובמסגרת המענה הרפואי הכולל לעובדים ברפאל, הובלנו את מבצע חיסוני השפעת במרפאות במכונים. מבצע זה הוא חלק נוסף במעטפת של רווחת העובדים ודאגה לשלומם, בריאותם ובטחונם"

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית ברך על ההיענות היפה של עובדי רפאל: "שמחנו לעמוד לרשות עובדי רפאל כמו בכל שנה ולהנגיש לעובדים את החיסונים נגד מחלת השפעת. "יש לנו קשר רב שנים עם רפאל, ארגון שעוסק יום יום בפיתוח ושדרוג ההגנה על מדינת ישראל, ובחר להגן על עובדיו ולשמור על בריאותם. אנו צופים כי החורף תהיה תחלואת שפעת קשה ומציעים לכולם להתמגן ולהתחסן".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות