צפו: כך נראה גן "דקל", גן עירייה בחיפה 2020 בכרמל הצרפתי. להורים נמאס שילדיהם לומדים במבנה מתמוטט ומסוכן ומשביתים את הלימודים

אורטל מוספיה ומספרת: "עיריית חיפה מצידה החליטה שהילדים שלנו יכולים לשהות במבנה וכל גורם שפנינו אליו הפנה אותנו לגורם אחר שמסיר אחריות. ילדנו לא הפקר, ואנחנו לא נהייה הגן שבו יקרה האסון הבא. אנו ילדי והורי גן דקל לא נהייה זבוב קטן על הקיר ולא יטאטאו אותנו מתחת לשטיח הרשות. עד שלא ינתן פתרון *מידי* לילדנו ועד שהגן לא יהיה בטיחותי עבור ילדינו הגן שלנו יהיה סגור!".

ואכן, הבוקר הורי ילדי "גן דקל" לא שלחו את ילדיהם לגן. רק 5 ילדים מתוך 35, שהוריהם לא הצליחו למצוא להם סידור להיום, הגיעו לגן. ההורים מתעקשים להמשיך להשבית את הלימודים עד שבעירייה יחליטו לתקן ולהחליף את המבנה המהווה מפגע בטיחותי ותברואתי חמור עבור הילדים וצוות הגן.

מעיריית חיפה נמסר בתגוב: "ביום שבת האחרון אירע בגן דקל פיצוץ בצנרת, אשר גרם להצפת הגן. משנודע לעירייה אודות המקרה ביום ראשון בבוקר, היא פעלה באופן מיידי לתיקון הצנרת ולארגון הגן מחדש, 

כשבמקביל פונו הילדים להמשך למידה בגן השכן (גן יערה).  לאחר שחשמלאי מוסמך ביצע בדיקה מקיפה ואישר את חזרת הילדים לגן, ללא כל סכנה, חזר הבוקר הגן לפעול מחדש.
עם זאת, עקב קפיצת החשמל שאירעה הבוקר בגן, הוחלט להעביר את הילדים לפעול בבית הספר "רמות", עד לביצוע איטום מלא של הגג, שייארך מספר ימים.
במהלך פרק זמן זה יזכו הילדים לפעילות העשרה, במסגרתה ייצאו מחר למוזיאון המדע "המדעטק", וביום רביעי ייהנו מפעילות העשרה בגן האמנויות "מילוא" בנווה דוד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות