השוטרים הגיעו לעצור גבר שהרעיל למוות חיות בר ליד נהריה וגילו עוד "הפתעות"

מבצע האכיפה יצא לפועל בתום פעילות מודיעינית שנמשכה מספר שבועות בהובלת משמר הגבול ורשות הטבע והגנים, המפעילים יחדיו יחידת מודיעין ייעודית לאיתור עבירות הפוגעות בחיות הבר ובצמחים המוגנים.

במסגרת פעילות זו אותרו מספר פגרי חיות בר כדוגמת חזירי בר בסמוך למטע האבוקדו בבעלות תושב הצפון שעל פי החשד הורעלו בזדון. בתום הפעילות הסמויה יצא כאמור לפועל החקירה הגלויה והמעצר על ידי השוטרים. לאחר חקירה ראשונה שוחרר החשוד בהרעלת בעלי חיים בתנאים מגבילים והחקירה נמשכת.

ברשות הטבע והגנים ובמשטרת ישראל מציינים, כי הרעלת חיות בר היא עבירה חמורה ביותר בעלת השפעה הרסנית על לטבע ועל כן הרשות יחד עם גורמי אכיפה נוספים פועלים מסביב לשעון ובהשקעת משאבים רבים על מנת למגר תופעה זו ולמצות את הדין עם העבריינים הפוגעים בטבע של כולם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות