בנשר הוחלט: הקייטנות והצהרונים בחנוכה יפעלו ללא תוספת תשלום!

מסבסד את קייטנות חנוכה בנשר. רועי לוי. צילום אסי פטוקהמסבסד את קייטנות חנוכה בנשר. רועי לוי. צילום אסי פטוקה

ראש עיריית נשר, רועי לוי: "למרות שמדינת ישראל החליטה להסיר את ידיה מהילדים שלנו ומעלינו, ולהפסיק לממן את קייטנה חנוכה, בעלות של 180 ₪ עבור כל ילד. התכנסתי יחד עם ועדי ההורים בעיר וקיבלנו החלטה שבשנה זו נמשיך לסבסד את קייטנת חנוכה. עלות הסבסוד הינה 180 ₪ עבור כל ילד, עשרות אלפי שקלים לרשות המקומית, אבל החלטנו שזה יהיה נכון וצודק להמשיך עם זה גם השנה. כל מי שרשם את הילדים שלו בתחילת השנה לקייטנות ולצהרונים יקבל את קייטנת חנוכה בחינם וללא תוספת תשלום. כל שנותר לאחל – חג שמח!"

תאריכי הקייטנות: 24-30/12/19 ימים שלישי עד שני (לא כולל יום שישי), בין השעות 7:30 – 17:00, קייטנות הגנים תתקיימנה בגנים (למעט גן חזון עובדיה), קייטנות בתי הספר תפעלנה במרוכז במוקד אחד – חטיבת הביניים ב' ברח' השיטה 19.

קרדיט צילום וידיאו וסטילס: אסי פטוקה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות