אימון משותף ראשון לעיריית נשר, פיקוד העורף ורח"ל עם תרגול פינוי תושבים ושריפות ענק

ממונה ביטחון וחירום בעיריית נשר, יאיר יגר, ציין עוד: "עיריית נשר מייחסת חשיבות רבה להיערכות לשעת חירום. לכן, העירייה פועלת בתיאום ובשיתוף עם פיקוד העורף וגורמי ההצלה השונים על מנת להיערך ולהיות מוכנים לכל תרחיש אפשרי. נמשיך לפעול לחיזוק המוכנות של העירייה והתושבים".

נציגי פקע"ר ורח"ל הודו לראש העיר ולמנהלי המכלולים וציינו לחיוב את השינוי שחל בניהול החירום בחודשים האחרונים.

ראש העיר, רועי לוי, סיכם ואמר: "העיר נשר נמצאת בכלל תרחישי הייחוס, לכן עלינו להיות מוכנים וערוכים לכך מבעוד מועד. התאום בין כלל הגורמים והמכלולים בשגרה חייב להגיע לדרגה הגבוהה ביותר האפשרית, הצלחה בשגרה תוביל אותנו בהכרח להצלחה בחירום. התרגיל המשותף שהתקיים השבוע ע"י עיריית נשר בשיתוף פיקוד העורף ורח"ל, יחד עם כוחות ההצלה, יתרום למוכנות לכלל התרחישים, ויסייע למוכנות לשעת חירום של כלל הגופים וכמובן שלנו כעירייה. ככל שנתרגל יותר נהיה מוכנים וערוכים יותר"

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות