קריית אתא מציינת את יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים בחודש של פעילויות לקהל הרחב

היחידה לקידום מעמד האישה בעיריית קריית אתא תקיים שלל אירועים לקהל הרחב לציון חודש המודעות ליום המאבק  הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים. במסגרת הפעילות במהלך החודש תתקיים צעדה של תושבי העיר להעלאת המודעות לנושא, לצד הרצאות בנושא מגדר ואלימות

 

היחידה לקידום מעמד האישה בעיריית קריית אתא מציינת את חודש המודעות ליום המאבק  הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים.

במסגרת הפעילות יערכו שלל אירועים לקהל הרחב בשיתוף עם המחלקה לשירותים חברתיים, מרכז הנוער והצעירים העירוני, היחידה לביטחון קהילתי ורשת המתנסים העירונית.

במסגרת הפעילות במהלך החודש תתקיים צעדה של תושבי העיר להעלאת המודעות לנושא, לצד הרצאות בנושא מגדר ואלימות, מפגשים אישיים, סדנה להגנה עצמית, ימי עיון ועוד.

המחלקה לשירותים חברתיים פועלת לאורך השנה לצמצום מקרי האלימות במשפחה באמצעות מרכז "אל-מגור" הכולל צוות של עו"סים, אשר מתמחים בתחום האלימות במשפחה ומעניקים טיפול לזוגות, טיפול פרטני, קבוצתי ומשפחתי, כולל טיפול רגיש תרבות בשפה האמהרית ובשפה הרוסית. כמו כן, ניתן טיפול לילדים החשופים לאלימות בין הוריהם והדרכות הורים.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות