שנה״ל הלימודים תשפ״ג נפתחה הבוקר כסידרה במוסדות החינוך ברחבי חיפה, עם למעלה מ-57,000 תלמידים

למעלה מ- 57,000 תלמידים החלו הבוקר את שנת הלימודים תשפ״ג במוסדות החינוך בחיפה. ראש עיריית חיפה פתחה את שנה״ל בסיור בקריית חיים ופגשה את ההורים והתלמידים של בית הספר ״מגינים״

 

למעלה מ- 55,000 תלמידים החלו הבוקר בשעה טובה את שנת הלימודים תשפ״ג בחיפה.

ראש העיר חיפה, עינת קליש רותם הגיעה עם הצלצול הראשון לפגוש את תלמידי והורי בית הספר ״מגינים״ בקריית חיים.
בשל עבודות שיקום ושיפוץ שצפויות להתקיים בבית הספר, לומדים התלמידים במתחמים חינוכיים חלופיים שהותאמו מבעוד מועד לצרכיהם בשכונת מגוריהם.

ראש העיר הגיעה לבחון מקרוב את ההיערכות, הנחתה את הגורמים המקצועיים לפעול בשיתוף ההורים ובירכה את התלמידים וצוותי ההוראה בברכת שנת לימודים פוריה.

בתום ביקורה בקריית חיים המשיכה ראש העיא לסיור בבית הספר התיכון ״רמת הנשיא״ שקלט זמנית את תלמידי ביה״ס היסודי ״ליאו באק״.

57,175 ילדים ובני נוער מגן ילדים ועד בית ספר תיכון, החלו היום את שנת הלימודים תשפ״ג ב-607 מוסדות חינוך הפרוסים ברחבי חיפה.

בגני הילדים לומדים השנה 11,429 ילדים, בבתי הספר היסודיים – 25,446 ובבתי הספר העל יסודיים – 20,300 תלמידים.

 

צילום: ראובן כהן, עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות