כתבי אישום נגד שתי מטפלות מגן ילדים בנווה שאנן בחיפה. חנקו תינוקות עם חיתול, סטרו לתינוקות הכו אותם באגרופים ועוד מסכת התעללויות קשות

  • בשעה 10:26 לערך, בעת שא.ב שכבה על גבה על מזרן בגן, ניגשה אליה נאשמת 1, דרכה עליה, הרימה אותה בברוטליות מבגדיה והניחה אותה בסל קל סמוך. לאחר מכן, נאשמת 1 הניחה חיתול בד על פניה של א.ב, על אף שידעה כי באותה עת א.ב סבלה מקשיי נשימה עקב צינון, ונענענה את הסל קל, ובתוכו א.ב, באגרסיביות ובמהירות, כאשר פניה של א.ב מכוסות במלואן בחיתול הבד וידה של נאשמת 1 מונחת על פניה המכוסות של א.ב. בהמשך, טפחה נאשמת 1, ארבע פעמים, על פניה המכוסות של א.ב ומשא.ב לא נרדמה, היכתה אותה נאשמת 1 בפניה. נאשמת 1 המשיכה לנענע את הסל קל, ובתוכו א.ב, כאשר פניה מכוסות בחיתול הבד ונאשמת 1 מצמידה ידה על פניה המכוסות. לאחר מכן, שוב הצמידה נאשמת 1 את חיתול הבד על פניה של א.ב.
  • בשעה 10:31 לערך, בעת שא.ב שכבה בסלקל בגן, נאשמת 2 הניחה חיתול בד על פניה ונענעה את הסל קל בחוזקה ובמהירות, תוך שהיא דוחפת את החיתול על פניה. זאת תוך שנאשמת 1 יושבת על ידה וצופה במתרחש.
  • בשעה 10:34 לערך, הרימה נאשמת 1 את א.פ מהמזרן בגן והשכיבה אותו, בברוטליות, על שידת ההחתלה בגן. לאחר מכן, סטרה נאשמת 1 לא.פ במצחו וכעבור מספר דקות, משבכה א.פ, סטרה לו נאשמת 1 על לחיו.
  • בשעה 10:40 לערך, הרימה נאשמת 1 את ע.ב מהמזרן בגן, תוך שהיא אוחזת בשתי ידיו ולאחר מכן, בעת שחיתלה את ע.ב כשהוא שכוב על שידת ההחתלה, היכתה אותו נאשמת 1 בפניו, באמצעות טיטול וכן הרימה אותו מידיו ושחררה אחיזתה בו, כך שראשו של ע.ב נחבט בשידת ההחתלה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות