לראשונה בנשר: חגיגות שמחת תורה בשכונות העיר, עם השתתפות גדולה של תושבים מכל הגילאים

ב העיר נשר, הרב יצחק לוי סיכם: "היה מרגש מאוד לראות במהלך חגי תשרי – בימים הנוראים וגם בימים השמחים – את כל תושבי העיר מאוחדים סביב חגי תשרי, בסליחות, בתקיעת שופר, בתפלת הנעילה, בסוכות וארבעת המינים, בתי כנסת מלאים, סוכות בנויות בכל פינה, ובפרט יש לציין לטובה את המיזם החדש של ידידי ראש העיר מר רועי לוי, "סוכת ראש העיר", שבה למדנו במהלך החג על משמעות החג ומעלתו, והשיא היה בשמחת תורה, כולנו רקדנו ושמחנו באחדות נפלאה סביב התורה, יחד כל שבטי ישראל.
כעת בשבת הקרובה אנחנו מתחילים לקרוא בתורה שוב מפרשת בראשית, לאחר שרקדנו עם ספרי התורה הסגורים, הגיע הזמן לפתוח את התורה וללמוד אותה, עלינו לזכור כי התורה שייכת לכולנו, "תורה צוה לנו משה מורשה קהילת יעקב". בברכת לימוד פורה וחורף בריא לכולם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות