המשטרה עכבה אמש במהלך משחק הכדורגל בין מכבי חיפה לבנפיקה באצטדיון סמי עופר בחיפה, מספר חשודים בהבערת אבוקות השלכת חפץ וניסיון התגנבות למגרש ללא כרטיס. החשודים נחקרו והורחקו מהמגרשים

משטרת ישראל נערכה אמש למשחק הכדורגל בין מכבי חיפה לקבוצת בנפיקה במסגרת ליגת האלופות עם 237 שוטרים ו-610 סדרנים ומאבטחים שנפרשו בתוך האצטדיון ומחוצה לו במטרה לאבטח את הארוע ולשמור על הסדר הציבורי.

בתוך כך, לפני המשחק ובמהלכו עכבו השוטרים חשוד שהבעיר אבוקה מחוץ לאיצטדיון, חשוד בהבערת אבוקה בתוך האיצטדיון, חשוד בגין השלכת חפץ לכר הדשא וחשוד שניסה להתגנב לאיצטדיון ללא כרטיס.

החשוד בהבערת אבוקה מחוץ לאיצטדיון תושב הוד השרון בן 24, נחקר והורחק מהמגרשי הכדורגל למשך 60 ימים.

החושד בהבערת אבוקה בתוך האיצטדיון תושב מגדל העמק בן 22, נחקר והורחק ממגרשי הכדורגל למשך 30 ימים.

החשוד שניסה להתגנב לאיצטדיון ללא כרטיס, תושב פתח תקווה בן 18, נחקר והורחק ממגרשי הכדורגל למשך 30 ימים.

החשוד בהשלכת חפץ לכר הדשא תושב נשר בן 24, נחקר והורחק ממגרשי הכדורגל הכדורגל למשך 60 ימים.

משטרת ישראל רואה בחומרה את אלו המפרים את הסדר הציבורי במהלך אירועי ספורט ותמשיך לפעול על מנת למנוע מקרים אלו ולהביא החשודים לדין.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות