המועמד לראשות העיר יוסי שלום יפעל להקמת שיטור עירוני בחיפה ויתמוך במשטרת ישראל להרחבת המשמר האזרחי בעיר

היום, מועמד לראשות העירייה יוסי שלום, חשף תוכנית לשיפור משמעותי לביטחון תושבי חיפה באמצעות הגדלת מכסת השוטרים בעיר במסגרת השיטור העירוני. מדובר בפורמט שמתבצע ב81 יישובים אחרים במדינת ישראל, אך לא בחיפה. בשותפות עם המשרד לביטחון הפנים יובאו תקנים נוספים לשוטרים לצד הגדלת משרתי האבטחה והאכיפה מטעם העירייה

היוזמה הזו מסמלת רגע מכריע עבור חיפה, במטרה להשוות את עצמה לתקנים הנהוגים בערים הגדולות אחרות בישראל – תל אביב, באר שבע וירושלים – שכולן נהנות כיום משירותי השיטור העירוני.

בחיפה, אחת מארבע הערים הגדולות בישראל, בולטת בהעדר ״משמרי שכונה״, פער שעליה הצעתו של שלום מבקשת לגשר. המודל כבר קיים ומאז פרוץ המלחמה משטרת ישראל זכתה למאות פניות של מתנדבים שמבקשים לשמור על שכונתם במסגרות של כיתות כוננות או משמר שכונה. אין סיבה שעיריית חיפה ומשטרת ישראל לא ינצלו את הזדמנות הפז לבסס ולהרחיב את מנגנון המשמר האזרחי בחיפה. מדובר במסגרת למתנדבים שתגדיל את הכוח של משטרת ישראל באופן משמעותי ותאפשר לשוטרים לתת מענה יעיל, מהיר ונרחב יותר. זו הדרך להתמודד עם אירועים מקומיים, ולקדם סביבה בטוחה ומאובטחת יותר לכל תושבי חיפה.

מאות המתנדבים לצד תוספת התקנים של השיטור העירוני היא אבן פינה באסטרטגיית הבטחון של שלום, שמטרתה לא רק להגדיל את נוכחות אכיפת החוק בקהילה אלא גם לשפר את יכולתם להתמודד עם פשיעה ולמנוע אותה ברמה המקומית. הרחבה משמעותית זו של כוח המשטרה תאפשר שירותי משטרה יותר אישיים ונגישים, ותתרום בסופו של דבר להכחדת הפשיעה העירונית בחיפה.

מחויבותו של יוסי שלום לבטחון ולשלום התושבים ברורה בתוכנית זו, המבטיחה לשנות את פני ההתמודדות של העיר עם בטחון הציבור. הטמעת התוכנית הזו תהיה עדיפות ראשונה בכהונתו של יוסי שלום כראש העיר, משקפת את מחויבותו לטפל בצרכים הדחופים של בטחון תושבי חיפה באמצעות מהלך שניתן ליישם באופן כמעט מיידי., ולהבטיח עתיד שקט ובטוח לעיר.

יוסי שלום: "היעדר של משטרת עירונית ושכונתית בחיפה השאירה את תושבינו חשופים, נסמכים על כוחות משטרה אשר לעיתים קרובות ממוקמים רחוק מאזורי הסיכון. הפער הזה בתשתית הביטחון של עירנו אינו מקובל, והתוכנית שלי שואפת לתקן זאת על ידי הבטחת מענה מהיר ומקומי לאירועים והגברת הבטחון האישי של אזרחינו. תושבינו ראויים להרגיש בטוחים בבתיהם ובקהילותיהם. על ידי הקמת שיטור עירוני ומשמר שכונתי נחזק את כוח המשטרה שלנו, אנחנו יכולים להפוך את חיפה למקום בטוח יותר לכולם."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות