למעלה מאלף איש בכנס של הליכוד בקריית אתא עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהזהיר: "גילינו טילים של חיזבאללה שכוונו בדיוק לכאן, לקריית אתא"

וכנס עם נתניהו לא יהיה מושלם בלי שנתניהו ידליק את האור האדום לבוחרי הליכוד וינסה להעיר אותם, ממה שהוא הכי פוחד: שאננות בוחרי הליכוד.

נתניהו פנה לקהל ואמר: "אנחנו רואים בסקרים שהרבה מהתומכים שלנו חושבים שהניצחון בכיס. הליכוד הולך לנצח, ביבי הולך לנצח. לכן, הם אומרים 'אנחנו נשארים בבית'. וכשהם נשארים בבית, אלו התוצאות שמתקבלות. לפיד וגנץ עוברים את הליכוד". נתניהו כיוון לסקרים האחרונים בהם כחול לבן של גנץ-לפיד עוברת את הליכוד עם 31 מנדטים מול 30 מנדטים. סנריום קשה עבור נתניהו שרוצה לסיים כמפלגה הגדולה, כדי שהנשיא יטיל עליו ראשון את ניסיון הרכבת הממשלה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות