מכה לאולמי "קאלה" – משרד הבריאות הוציא להם צו סגירה בשל: "מצב תברואתי ירוד, טיפול לקוי במזון, המהווים סכנה לבריאות הציבור"

בשל ממצאי הביקורת החוזרת אשר מצביעים על מצב התברואתי ירוד, המשך הטיפול הלקוי במזון, אי הצגת נהלי עבודה והתעלמות מוחלטת מדרישתנו אשר מסכנות את בריאות הציבור החלטתי להוציא את צו ההפסקה".

במשרד הבריאות מתחשבים בזוגות שכבר הזמינו את אולם "קאלה" לחתונתם, ונותנים להם חלון להזמין מקום אחר, כשצו הסגירה מושהה עד ליום רביעי השבוע ה-4.9 : "נוכח מהות העסק והאפשרות הסבירה שאמורים להתקיים אירועי שמחות באולם בימים אלו, ועל מנת לאזן בין שמירה על בריאות הציבור מחד ופגיעה במזמיני אירועים מאידך, כמפורט לעיל, הצו יכנס לתוקפו ביום ה-4.9 על מנת לתת פרק זמן של התארגנות לקיום אחר הצו. ניתן יהיה להתקשר עם קייטרינג בעל רישיון יצור בתוקף, אשר יספק את מנות המזון לאירועים. בכפוף לקבלת אישור משרדנו מראש נוכל לאשר ביטול חלקי של הצו על דרך של הפעלת אולמי השמחות בלבד, ללא הפעלת המטבח המבשל, וזאת עד לתיקון הליקויים במטבח ומניעת הסכנה לבריאות הציבור. עד אז, הצו שיכנס לתוקפו ב- 4.9 כאמור יחול על העסק באופן מלא".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות