עבודות הקמת כביש גישה נוסף שיחבר את גבעת הרקפות בקריית ביאליק לכביש 79 יחלו תוך חודש ימים

תוך חודש ימים תחל חברת "נתיבי ישראל" את העבודות לסלילת כביש גישה נוסף שיחבר את שכונת גבעת הרקפות לכביש 79. הכביש החדש יהיה בעל רוחב של 6 מטר עם נתיב נסיעה לכל כיוון

 

חברת "נתיבי ישראל" סיימה את שלב התכנון של תוואי כביש גישה נוסף שיחבר את שכונת גבעת הרקפות לכביש 79. התכנון הוצג בפני מהנדס העיר קריית ביאליק, איגור שימנוביץ, וקיבל את אישורו. חברת "נתיבי ישראל" כבר בחרה את הקבלן המבצע שנמצא בשלבי ההתארגנות לתחילת העבודות הצפויות להתחיל תוך חודש ימים.

הכביש החדש יהיה בעל רוחב של 6 מטר עם נתיב נסיעה לכל כיוון. הכביש יעבור בתוואי הסטטוטורי בתחומה של קריית ביאליק ויחצה את השכונה העתידית שאמורה לקום – "ביאליק על הפארק". כביש הגישה יתחבר לכביש 79 במעבר תת קרקעי.

במשך שנים נלחמה הנהלת העירייה להקים כביש גישה נוסף לשכונת גבעת הרקפות כדי לסייע בהורדת העומסים בכניסה וביציאה מהשכונה. לכביש הגישה החדש משמעות מיוחדת בשעת חירום. הכביש ישמש בעתיד גם את דיירי השכונה "ביאליק על הפארק".

מהעירייה נמסר: "אנו מודים "לנתיבי ישראל" ולמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים על אישור ותכנון יעיל ומהיר של התוכנית שיאפשר להוציא אל הפועל את הקמת הכביש החדש במהרה".

 

בתמונות: תוואי הכביש החדש. צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות