מספר שיא של בתי ספר מצטיינים בחיפה

המורים בבתי הספר הללו יקבלו במשכורת הקרובה תוספת של בין 3,169 ₪  ל- 8,451 ₪ לפי דרגת ההצטיינות, בהתאם לסיכום במסגרת רפורמת "עוז לתמורה".

רשימת בתי הספר המצטיינים בהישגיהם הדיפרנציאלים התקבלה עתה, לאחר שבחודש שעבר פרסם משרד החינוך גם את נתוני "התמונה החינוכית" המתארים את הישגי העיר בבחינות הבגרות. נתוני התמונה החינוכית הראו כי חיפה ממוקמת מעל לממוצע הארצי: 83.2% מהלומדים בעיר זכאים לתעודת בגרות- 13.3% יותר מהממוצע הארצי (69.9%). עליה משמעותית נמדדה בזכאות התלמידים החיפאיים לתעודת בגרות מצטיינת: 16.1% מהלומדים בחיפה זכאים לתעודת בגרות מצטיינת, כפול מאחוז המצטיינים בארץ (8.2% בארץ).

נתונים מרשימים נראו גם בזכאות לתעודת בגרות הכוללת 5 יחידות לימוד, הן בהשוואה לנתונים הארציים והן בהשוואה לשנה קודמת. 54.9% מהלומדים בחיפה הם בעלי תעודת בגרות באנגלית ברמה של 5 יחידות לימוד, לעומת 37.7% בלבד בארץ. עליה בולטת נוספת נרשמה בקרב התלמידים הלומדים 5 יחידות לימוד במתמטיקה: 24.5% מהלומדים הם בעלי תעודת בגרות הכוללת 5 יח"ל במתמטיקה, 9% מעל לממוצע הארצי (15.5%).

ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש רותם, בירכה את בתי הספר הזוכים על הישגיהם המרשימים: "תוצר של עבודה מעמיקה של צוותי החינוך וההוראה, השקעה וליווי צמוד של האגף להעצמה חינוכית ומצוינות והובלת חזון ומדיניות עירונית של התמדה והתאמת חליפה אישית לכל תלמיד, מתוך אמונה בלתי מתפשרת ביכולתם של התלמידים ובפוטנציאל הגלום בהם".

 

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות