זרביאל אייבזוב מקריית מוצקין נעצר בחשד לאונס ועבירות מין קשות בצעירה שמכרה פרחים עבורות במסעדות בחיפה והקריות

המשטרה עצרה את זרבאיל אייבזוב (זוריק) מקריית מוצקין בחשד לביצוע עבירות של מעשים מגונים, מעשה סדום ואונס בתושבת האזור שעבדה עבורו במכירת פרחים

 

המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 7.3.23 עם קבלת תלונה מתושבת אזור הקריות אשר זיהתה בתחנת משטרת זבולון את החשוד כמי שאנס אותה וכן ביצע בה מעשה סדום ומעשים מגונים, בעת שהייתה כבת 18, במספר הזדמנויות במהלך השנים 2020-2021, בעת שעבדה תחתיו במכירת פרחים במסעדות באזור חיפה והקריות.

מיד עם הגשת התלונה במשטרת זבולון, החשוד נעצר.

בתום איסוף עדויות בתיק, עלה חשד כי החשוד, ביצע מעשים דומים בנערות נוספות אשר עבדו עמו.

לבקשת היחידה החוקרת, בית המשפט השלום בעכו, התיר הבוקר את פרסום שמו של החשוד, זרבאיל אייבזוב (זוריק) תושב קרית מוצקין בן 44, בחשד לביצוע המעשים.

משטרת ישראל / תחנת עכו, מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור מתלוננות נוספות. כל היודע על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף, מתבקש להתקשר למשטרת עכו בטלפון 04-9876744 או למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות